sesleniş

 Kapalı bir öğleden sonranın halsizliği ile oturdum. Çimenler hışırdarken üstünde bir tane bile çiçek bitmemiş ağaç dallarının yalvarışlarını, ıstıraplarını dinledim. Gözlerimi kapadığımda hep aynı yerde görüyorum kendimi. Bugünün güzel anları dünün kötü anılarının gölgesini altında kalıyor. 

Biri sesleniyor uzaktan. Kim olduğunu bilmiyorum ancak iyi niyetli olmadığı kanısındayım. Oturduğum yeşillik alanın güzel havasından mahrum kalmak istemesem de bu seslenişten kurtulmak için kalkıyorum. Neden beni bu güzel, huzur dolu anda rahatsız etmek zorundasın bay ses.

Sesler çoğalıyor, bir girdapa dönüşüyor. Kulağımda, dönembeçli bir yolda yok oluyor sesteki anlamlar.

Kalktım kalkmasına ama niçin kalktığımı unuttum. He, doğru ya seslenen kişi...nerede ki bu kişi?

Çimenlik alandan çıkınca dar ara sokakların olduğu bir mahalleye giriş yaptım. Sesler yükseliyordu. Sanırım doğru yöndeyim.

Loş ışıkta içimi de bedenimi de daraltan bu sokaklarda yürürken yükses ses ismimi haykırıyordu.

Tam buldum derken gözlerimi açtım karanlığa. Bir rüya daha.

Odam minimal bir tabuttan ibaret olunca gözümün açık mı kapalı mı olduğunu anlamakta zorlanıyorum. Öyleki bu mezar o derece dağınık ve kirli ki adım attığım her yerde ayağımı bir çöp parçası illa ki takılıyor, acıtıyor.

Rüyamı not aldım not defterine. Unutmamak çok zor bilirsiniz ki rüyaları. Bu yüzden rüya notları tutuyorum.

Odamın ampulü patladığından ve ben de inatla perdeyi kapalı tuttuğumdan zifiri karanlıktı. Notumu telefonun ışığıyla aldım.

Yatağımın üstündeki yastıkların kılıfları yırtılmış yine. Bu geceki kabustan dolayı yırtmadığım tek kılıf da çöpe gitti.

Ayrıca yatağımın üstünde bir de peluş kuzum var. Bu peluşu çok severim. Sarılarak uyuması keyif veriyor bana.

Uyanmak için daha erken olduğu kanısına varıp uyumadan bir bardak su içmek için kalktım. Çok fazla ilaç içiyorum o yüzden bol bol su içmeliymişim. Öyle dedi doktor kılıklı şeytan.

Mutfak camından havanın koyu bir mavi olduğunu gördüm. Eğer resimle ilgiliyseniz gecenin siyah olmadığını bilirsiniz. Çok çok koyu bir mavi.

Su içimi ıslatıp gitti. Artık uyuyabilirim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

UYANMAK İSTEMİYORUM

DÜŞÜNMEKTEN NEFRET EDİYORUM.

KAÇMAK İSTİYORUM