UYANMAK İSTEMİYORUM



 Sırça Fanus adında bi kitap okuyorum. Yazarının intihar ettiğini biliyordum ve açıkcası beni bu teşvik etmişti okumak için. Depresif insanların kitaplarını seviyorum. Dazai de öyle. En sevdiğim yazarlardan olmasının en büyük nedeni olabilir intihar etmiş olması. Depresif olmayan ve mutlu şeyler hakkında yazılan şeyler de yazan kişiler de zerre ilgimi çekmiyor. Sadece kitap okuyup yatmak istiyorum. Tüm günümü bomboş heba etmek istiyorum. Hatta onu da istemiyorum. Ne istediğimi bilmiyorum. 

Yataktan kalkasım gelmiyor. Resim çizmek bile gelmiyor içimden. Zaman dursa dahi ben farkına varmazdım sanırım. O derece boşum.
Geleceği düşünmek beynimi zorluyor. Yeterince istemiyorum bi şeyler yapıp başarmayı sanırım. Yeterli teşvik sağlayamıyorum kendime.
Uyuyamıyordum bir ara. Sabaha kadar gözüm fal taşı gibi açık olurdu ve ben uyumak için kırk takla atardım. Ancak şimdi de uyanamıyorum. Yorgunluktan nefes bile almak istemiyorum sanırım.
Kendimi anlayamıyorum. Kendimi anlamadan başka bi şeyi anlayabilir miyim ki?
Kalbim atıyor ve sesini duyuyorum. Garip geliyor. Sanki atan kalp benim değilmiş gibi. Sanki bu bir kitap ve ablanın biri benim hayatımı her gece olduğu gibi bu gecede minik kardeşine okuyor. Acaba ne tür bir kitap olurdum? Yazarının intihar ettiği türden bir kitap olurum umarım. Gerçekten ilginç olurdu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DÜŞÜNMEKTEN NEFRET EDİYORUM.

KAÇMAK İSTİYORUM