Balon balığı şeklinde gözlerim var



     Gece parlayan yıldızlar arabanın hızına ayak uyduramayıp kayıyorlarmış gibi bir görüntü açığa çıkarıyor. Ölünce bir yıldız olmak istiyorum. Böylelikle herkesten milyonlarca ışık yılı uzakta ölene kadar parlardım. Camdan bakıp her gördüğüm gülen suratta daha çok damla birikip taşıyor gözlerimden. Neden? Neden ağlamak zorundayım ki? Eğer hastaneye gidersek akıl hastası muamelesi göreceğim. Ama zaten öyle değil miyim? Ama ben hastaneye yatmak istemiyorum. 

    Yalvaran gözlerle ölmemi istiyor. Resmen tek arzusu buymuşcasına yaşlar akıtıyor o şeytani gözlerinden bu sözleri söylerken. Böyle olacağını biliyordum. Ne yaparsam yapayım suçlu olacağımı. Dileğini kabul etmek isterdim. 

    Değersiz olduğumu herkesten daha iyi anlıyorum ama bu düşük bir işe yaramaz insan parçası olduğum gerçeğiyle barışığım. Bana öyle bakma.

    Para israfıymışım. Resimlerim de çöpmüş. Sadece yok olmalı ve onlara bir fayda sağlamalıymışım. Bu sözleri kimlerin okuduğu umrumda dahi değil. Birileri duysun artık istiyorum içimdekileri.

    İstenmek istemek yalnızlığın en dip noktasıdır. Öyle büyük bir hiçlikteyim ki ayaklarım yere değmiyor. Hayatımı, onu bitirme iteğine direnerek yaşıyorum demiş kafka. Ben de öyle hissediyorum. Belki ergen olduğumu söyeleyeceksiniz. Ancak siz hiç 16 yaşında bir kız olmadınız belli ki.

    Kendimi okyanusta uyumaya davet eden o sözlere bırakmak istiyorum. Kaçınılmaz sonum bu ellerden olsun.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

UYANMAK İSTEMİYORUM

DÜŞÜNMEKTEN NEFRET EDİYORUM.

KAÇMAK İSTİYORUM