Üşüyorum

 Ağacların ılık bir esintiye bile dayanamayıp hışırdamasını seviyorum. Kapalı bir havada ağaçlar arasında bu hışırdamaları dinleyerek yatıp hiçbir şey yapmamak istiyorum. Böylece yıpranmış ruhum huzru tadarak yenilenebilir.

Kimse beni rahatsız edemez zihnimin o köşesinde. Toplumdan kaçıyorum belki ancak beni suçlayacak biri yok. Koşuyorum, kendimi rüzgarla birlikte ilerleyecek biçimde bırakıyorum. Birileri beni fark ederse de bir baloncuk olup patlayıp yok olmayı diliyorum. İnsanları anlamakta zorlanıyorum. 

Kırmızıyı seviyorum.

Sanırım yardıma ihtiyacım var. Farkında olsam da gerçekleri anlatmak için açtığım ağzımdan verilmiş bir soluk dışında bir şey çıkmıyor.

Kendimden başkasına kızdığım yok. Başkalarına ancak budala olan kızar. Ben ise suçlu olduğumla avutuyorum kendimi.

Faili meçhul bir cinayete kurban giden hislerim sonsuzlukta kayıp. Şimdi arıyorum katili ancak giderek alışıyorum bu hissizliğe. İsteksizleşiyorum aradığımı bulmak için. Ama bir bakmışım ki unutmuşum neyi aradığımı, kim olduğumu.

Hava kararıyor. Kalbim kararıyor. Üşüyorum. Anne ayaklarımı ısıtır mısın? 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

UYANMAK İSTEMİYORUM

DÜŞÜNMEKTEN NEFRET EDİYORUM.

KAÇMAK İSTİYORUM