mavi yollar

     Yazmadan önce düşünmeye çalışsam da kelimeler kafamda dönüp büyük bir kasırgaya dönüşerek beni bayıltacak kadar büyük bir baş ağrısına neden oluyor. Bugün hangi konudan bahsedeceğimi bilmiyorum. Aklıma gelenleri yazma isteğiyle dolup taşsamda zihnim güneşli bir yaz günündeki bulutsuz gökyüzü kadar berrak. Bir sürü güzel kitap aldım o yüzden içimde anlam veremediğim bir mutluluk tomurcuklandı. Kitapları okumadan mutlu olabiliyorum. Varlıkları bile beni bomboş bir insan olmadığım konusunda kendimi ikna etmeme yardımcı oluyor.

    Ebediyen sürecek bir acı çekmek istediğimi anladım. Öyle uzun uzun da düşünmedim. Ansızın aklımda belirdi bu düşünce. Dünyaya, herkese ve her şeye olan nefretimi böyle kendimden çıkaracağım.

    Kalbimde güller açıyor ve dikenleri batıyor birer birer. Delecekmiş gibiler ve ben acıdan kıvarnıyorum. Ağlamak isteyecek kadar acıyor.

    Sokaktan geçen insanlar var. Ben ise bir başıma duruyorum. Üzerlerine her an çullanabilecek kadar da yorgunum. Onlarsa beni bilmiyor, umursamıyor.

    Çok saçma geliyor bütün bunlar. Gerçek değil gibi. Ellerimi defalarca kontrol etsem dahi yine silik ve buğulu bir camın arkasından bakıyormuşum gibi. Gerçekten ölüyor muyum acaba? Ruhum ait olduğu yerde değil ve ben onu nereye koysam seçemiyorum.

    Sanırım beynim çürüyor. Kalbim ise onu umursamadan kan pompalamaya devam ediyor. Birbirlerinden ayrılar. Delikli kalbim atmaktan, küflü beynimse kalbimden vazgeçmiyor.

    Mumun erimesini izliyorum. Alevi her bir minik titreşimde dahi dalgalanıyor. Çok hassas. Sadece erimek için var. Erirken ondan beklenilen tek şey parlaması.                                   Bir mumla çok benzeriz

    Nefes almak zor geliyor. Eğer ölürsem mutlu bir şekilde yeniden doğar mıyım?    


            kırmızı birer çiçek açtı

            mavi yollar üzerinde

            çiçekler eridi ve

            yolları parçaladı.



            çiçekler sıvılaşıp

            mavi yolları

            kırmızıya boyayıp

            yollarına devam ettiler

                            

                            


            kırmızı çiçeklerin lekesini

            beyaz pamuktan bulutlar sildi

            ama mavi yollardaki izler

            asla geçmedi                                                            

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

UYANMAK İSTEMİYORUM

DÜŞÜNMEKTEN NEFRET EDİYORUM.

KAÇMAK İSTİYORUM